تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است

نگین گستران محاسب

معرفی سیستم ارتباط با مشتریان

امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

1- قابلیت تعریف دفاتر کاری مجازی (Virtual Office) برای همه کاربران ، پرسنل ، نمایندگان ، فروشندگان ، بازاریاب ها ، عوامل فروش بصورت نامحدود و مدیریت شده

2- دفتر کار مجازی با امکاناتی برای تعامل با هر مجموعه با مشخصات خاص مانند درج سفارشات ، دریافت صورت حساب و ... ، خدمات و امکانات جانبی مانند ماشین حساب ، سیستم یادآوری مناسبت ها ، قرارها و ...

3- امکان تعریف چرخه کار (Work Flow) بر پایه فرم های کاری (Form Base) بمنظور خصوصی سازی فرایندهای کاری در هر سازمان

4- دارای سیستم مدیریت کارتابلی بمنظور کنترل و مدیریت امور درون سازمانی

5- مدیریت نیروی انسانی سازمان شامل تعیین دسترسی ها و ارجاع کار از طریق کارتابل کاربران ، گزارشات ورود و خروج کاربران به سیستم، گزارشات عملکرد کاربران در سیستم

6- معرفی ماژول های مختلف از طریق تعریف چرخه های کاری و پیگیری درخواست های داخلی و یا ثبت سفارشات مشتریان

7- بکارگیری روابط عمومی مجازی بمنظور مدیریت ارتباط و پیگیری روابط با مشتریان ، عملکرد پرسنل و ارائه خدمات بهینه

8- سیستم روابط عمومی مجازی : شامل ارسال اطلاعات طبقه بندی شده از طریق ایمیل ، پیامک ، فکس و ارسال انواع خبرنامه و بروشور و کاتالوگ دیجیتالی و کارت پستال

9- امکان تعریف لیست سیاه مشتریان و پاسخگویی

10- امکان تعریف لیست سازمان های رقیب ، اشخاص رقیب ، کالاهای رقابتی با ویژگی های رقابتی مشابه

11- مدیریت ارتباط با مشتری شامل اطلاعات شناسنامه ای ، موسسه و تاریخ زمان ارتباط با مشتری و کاربری که با مشتری تماس برقرار نموده است

12- مدیریت نظرات و پیشنهادات شامل تکمیل فرم پیشنهادات و نظرات هر مشتری ، موسسه و یا کاربری که به سیستم وارد شده است

13- سیستم ارزیابی و رضایت مشتریان بمنظور ثبت اطلاعات محصول خریداری شده و تکمیل فرم نظرسنجی و پس از خدمات دوره ای دریافتی


تعداد بازدید: 3876 امتیاز: 0 تاریخ درج: 1391/12/08